دوره‌های آموزشی دینداری و زندگی مدرن

خبرگزاری شبستان: دوره‌های آموزشی سبک زندگی دینی با موضوعاتی همچون نشاط معنوی در بستر طبیعت و جلوه‌های دینداری و زندگی مدرن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دوره های آموزشی سبک زندگی دینی ویژه دانشجویان از سوی دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

 

بر پایه این گزارش، غلامعلی افزوز، استاد دانشگاه تهران با موضوع خلاقیت در ارتباطات بین فردی و پدیدآیی رفتارهای متعالی، خسرو باقری، روانشناس، دین پژوه و رییس مرکز پژوهش ادیان جهان، با موضوع چالش های میان عقل و دین، حمیدرضا آیت اللهی، استاد فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع نسبت دین و تجربه دینی و عبدالرحیم گواهی با موضوع دین در جهان معاصر، در این دوره های آموزشی تدریس می کنند.

 

این گزارش می افزاید: سید محسن فاطمی، روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد، مرتضی منطقی، استادیار دانشگاه خوارزمی، یونس نوربخش، دانشیار دانشگاه تهران به ترتیب موضوعات ارزش های دینی در چهارچوب تحلیل روانشناسی فیلم، نشاط معنوی در بستر طبیعت و جلوه های دینداری و زندگی مدرن را در این دوره های آموزشی به دانشجویان ارائه می کنند.

 

شایان ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام می توانند به نشانی http://pjmd.ir/Pages/?page=news&gid=2&Sel=15 مراجعه کرده یا با شماره تلفن 09012014004 تماس بگیرند.

پایان پیام/

 

کد خبر 407563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha