جشنواره مدهامتان 25 مهرماه در شهرستان کاشان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد 25 مهرماه در شهرستان کاشان برگزار می شود.

مهدی صباغی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان با اشاره به برگزاری مرحله شرستانی جشنواره قرآنی مدها متان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مرحله شهرستانی این جشنواره در شهرستان کاشان 25 مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره از صبح روز 25 مهرماه در محل آستان مقدس امامزاده درب زنجیر برگزار و عصر آن روز اختتامیه و اهدا جوایز مسابقه انجام می شود که پس از برگزاری مرحله شهرستانی افراد برگزیده به مرحله استانی معرفی می شوند.

صباغی ادامه داد: جهت دهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نیز استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب بیشتر و بهتر آنان به مساجد، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام،  حضور پر نشاط‌ تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره در ل کشور بیان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: این جشنواره در رشته های  قرائت حفظ اذان ترتیل تفسیر مفاهیم قرآن و نهج البلاغه تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 407889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha