1200 پایگاه، میزبان عاطفه باران مردم خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، از برپایی هزارو 200 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ امان الله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی امروز (15 مهر) در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه جشن عاطفه ها از شانزدهم مهر ماه به مدت سه روز در استان برگزار می شود، اظهارداشت: این جشن 16 مهرماه در سطح شهر و محلات، 17 مهر در سطح مدارس و 18 مهر نیز در مساجد و  مصلاها برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه هفت هزار دانش آموز و هزارو 600 دانشجو و طلبه در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، اظهارداشت: امسال نیز طبق سنوات گذشته تمام کمک های جمع آوری شده در مدارس با شناسایی دانش آموزان نیازمند با اولویت پوشاک و لوازم تحریر هزینه می شود.

 

حسین پور از مردم و نیکوکاران خواست که در جشن عاطفه ها مشارکت بیشتری داشته باشند چرا که در استان محروم خراسان شمالی شمار دانش آموزانی که نیازمند دست یاری خیران هستند؛ قابل ملاحظه است.

 

وی بایادآوری اینکه پارسال در جشن عاطفه ها در استان بیش از 540 میلیون تومان کمک از سوی نیکوکاران اهدا شد، پیش بینی کرد که امسال میزان مشارکت مردم در جشن عاطفه ها در خراسان شمالی به بیش از 600 میلیون تومان افزایش یابد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه 40 هزار نفر از اقشار نیازمند به صورت موردی در سطح استان کمک دریافت می کنند، گفت: در حال حاضر بیش از 80 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش  کمیته امداد هستند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 407996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha