راه‌اندازی رشته مدیریت خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی در کردستان

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان از راه‌اندازی رشته مدیریت خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی در این دانشگاه در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، رحمت‌الله میرزایی، رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان کردستان ظهر امروز (16 مهر) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار داشت: آموزش عالی یکی از محورهای توسعه پایدار در هرجامعه‌ای محسوب می‌شود.

 

وی افزود: رشد آموزش عالی و تأثیرات این حوزه در بلندمدت مشخص شده و زیرساخت توسعه منابع انسانی و سایر حوزه‌هاست.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان کردستان تصریح کرد: این مرکز آموزش عالی 22 سال پیش در استان کردستان فعالیت خود را شروع کرده است و هم‌اکنون بیش از 11هزار دانشجو در 18 مرکز تابعه این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

میرزایی افزود: بیش از 67درصد دانشجویان را مقطع کاردانی و 33درصد را مقطع کارشناسی تشکیل می‌دهند و تربیت دانشجوی کارآفرین و مهارت آموزی به نسل جوان از اولویت‌ها و رسالت‌های اصلی این دانشگاه به شمار می آید.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان اظهار داشت: بنا بر شرایط فرهنگی و اجتماعی و نیازهای مردمی و پیرو اسناد توسعه‌ای کشور و سندهای توسعه‌ای استانی و زیر نظر هیئت تشخیص شاهد راه‌اندازی رشته‌های مهارتی در این دانشگاه هستیم.

 

میرزایی افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم با مبانی و ارزش‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی و مهارت‌های زندگی و مدیریت خانواده با راه‌ندازی رشته مدیریت کاربردی در استان موافقت شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این رشته به صورت غیر حضوری بوده و افراد علاقه‌مند می‌توانند در آبان ماه جاری با ثبت نام در سایت وزارت علوم آمادگی خود را برای تحصیل در این رشته اعلام کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 408179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha