اتاق فکر کانون های فرهنگی هنری مساجد کمالشهر کرج راه اندازی شد

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون پرچمداران نهضت عاشورایی در مسجد جامع کمالشهر از تشکیل اتاق فکر با هدف تمرکز و کارآمد شدن اندیشه های فعالان فرهنگی کانون های مساجد این شهر خبر داد.

حجت الاسلام احمد کمالوند، مدیر کانون پرچمداران نهضت عاشورایی در مسجد جامع کمالشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص اعلام این خبر گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از پتانسیل های موفق فرهنگی است، که در برهه های زمانی توانسته است، آزمون خود را با عملگرایی متداوم پس دهد.

 

حجت الاسلام کمالوند تصریح کرد: یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در رشد و بالندگی کانون های مساجد استفاده از خرد جمعی است، از این رو اتاق های فکر با طرح گفتمان سازی بستر مناسبی برای رشد کانون ها است.

 

وی با امعان نظر بر این مهم که سالروز سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص کانون ها و اهمیت فعالان آن نقطه عطفی برای رشد فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد است، گفت: روز 19 مهر سالروز سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل کانون های مساجد است، از این رو باید نسبت به اهمیت این روز تلاش های ویژه ای از طرف کانون های انجام شود.

 

این مسئول اظهار کرد: کانون های فعال در این اتاق فکر، کانون های فرهنگی هنری پرچمداران نهضت عاشورایی، سلمان فارسی، منتظران ولیعصر، عاشقان ولایت، عاشقان شهادت، خورشید طوس و نورالثقلین است.

 

برپایه این مصاحبه این جلسات ماهیانه برگزار می شود و  دومین جلسه در روز 16 مهر پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع کمالشهر کرج با حضور مدیران و فعالان کانون های مساجد است.

 

پایان پیام/

کد خبر 408232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha