10 باب خانه نور در کانون های مساجد روستایی زنجان فعالیت می کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: 21 باب خانه نور در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد 10 باب در کانون های روستایی فعال است.

مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در استان زنجان 237 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد که از این تعداد 150 باب در روستاهای استان فعالیت می کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به کانون های تخصصی استان زنجان ادامه داد: 14 باب کانون فرهنگی و هنری تخصصی در استان زنجان وجود دارد که یک باب آن در روستای پاوه رود شهرستان طارم به عنوان کانون تخصصی مشاوره فعالیت می کند.

 

مقدمی اضافه کرد: 21 باب خانه نور در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد 10 باب در کانون های روستایی فعال است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان یادآور شد: خانه نور کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی در شهرستان های خرم دره، خدابنده، طارم و ماهنشان فعال هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های اوقات فراغت کانون های روستایی اشاره کرد و افزود: به جهت اینکه فصل تابستان دوران کار و فعالیت کشاورزان در روستاها می باشد و جوانان و نوجوانان نیز در این فعالیت ها شرکت می کنند، اوقات فراغت جوانان روستایی در فصل زمستان آغاز می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 408619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha