استقبال بیش از  2هزار نفر از فیلم‌های اکران شده جشنواره کودک و نوجوان در شهرکرد

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان چهار محال و بختیاری گفت: شهرکردی ‌ها با شرکت چشمگیر خود در جشنواره فیلم کودک و نوجوان، از این جشنواره استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری ، شهرام فرجی، مدیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان چهار محال و بختیاری امروز"19مهر" با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهرکرد، گفت: جشنواره‌های تخصصی فیلم در گذشته فقط در تهران برگزار می‌شد که بر اساس سیاست گذاری‌ها این جشنواره‌ها در تمام نقاط کشور برگزار می‌شود.

 

مدیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان استان ، با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در برخی از استان‌ها، افزود: این جشنواره در سال‌های 60 و 61 فقط در تهران برگزار می‌شد و پس از آن در اصفهان، کرمان، همدان و دوباره در اصفهان برگزار شد، که بر اساس سیاست گذاری‌ها این جشنواره در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به استقبال مردم استان از این جشنواره، عنوان کرد: طی سه روز گذشته بیش از 2 هزار و 500 نفر از فیلم‌های اکران شده دیدن کردند و شرکت چشمگیری در این جشنواره داشتند.

 

مدیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان چهارمحال وبختیاری با اشاره به نحوه تعامل با آموزش و پروش، بیان کرد: برای رفاه دانش آموزان، فیلم‌ها به شکل نیم بها و همراه با ایاب و ذهاب برای دانش آموزان در نظر گرفته شد.

 

فرجی با اشاره به تعداد فیلم‌های اکران شده در بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک در استان‌ها، خاطر نشان کرد: از 13 فیلمی که در جشنواره اکران می‌شد 10 فیلم برای اولین بار به اکران عمومی گذاشته شد و بقیه فیلم‌ها متناسب با کودک و نوجوان است که قبلاً نیز به اکران گذاشته شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 408648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha