آسمان ایلام در روزهای آخر هفته بارانی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل هواشناسی استان ایلام، گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، آسمان این استان در نقاط مختلف، بارانی و نیمه ابری خواهد بود.

یوسف شیخ الملوکی، مدیرکل هواشناسی استان ایلام، صبح امروز(23 مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: پیش بینی وضع آب و هوا در نقاط مختلف استان در روز چهارشنبه 23 مهر،  نیمه ابری گاهی وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط رگبار و رعد و برق خواهد بود.

 

وی، با بیان اینکه برای روز پنج شنبه نیز وضعیت آب و هوا به همین گونه است، افزود: روز جمعه نیز پیش بینی می شود، وضعیت آب و هوا صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و احتمال رگبار پراکنده است.

 

مدیرکل هواشناسی استان ایلام، تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی که از یکشنبه گذشته به آسمان این استان وارد شده، از اواخر وقت دوشنبه تا پایان هفته جاری (جمعه) آسمان استان ابری، بارانی، همراه با ورزش باد، رگبار و رعد و برق خواهد بود.

 

شیخ الملوکی، یادآور شد: با توجه به پتانسیل بارشی مناسب و خاصیت رگباری بارش ها، احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در مناطق مختلف این استان در این مدت وجود دارد.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: با خروج این سامانه از آسمان استان، افت دما از چهار تا شش درجه را در مناطق مختلف خواهیم داشت و سردی هوا در سطح استان کاملا محسوس است.

 

پایان پیام/

کد خبر 409596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha