راهپیمایی دانشجویان استان تهران در حمایت از جنبش های اسلامی منطقه

دانشجویان دانشگاه های استان تهران امروز پس از شرکت در همایش اسلام، مقاومت، پیروزی که در دانشگاه تهران برگزار می شود به سوی میدان فلسطین راهپیمایی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسماعیل حشمتی مسئول سیاسی همایش اسلام، مقاومت، پیروزی و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج استان تهران با اعلام این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان هدف از برگزاری این همایش را بزرگداشت آزادسازی خرمشهر که حماسه ای بر مبنای مقاومت اسلامی است و حمایت از بیداری اسلامی و خیزش های مردم مسلمان خاورمیانه و شمال آفریقا دانست.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاههای استان تهران بعد از شرکت در همایش اسلام، مقاومت، پیروزی از در شرقی دانشگاه تهران به سوی میدان فلسطین راهپیمایی خواهند کرد افزود: در محل میدان فلسطین پس از شکل گیری تجمع عظیم دانشجویی چند تن از مسئولین بسیج دانشجویی از دانشگاه های مختلف استان تهران به سخنرانی می پردازند و با صدور قطعنامه ای حمایت جنبش دانشجویی و بسیج دانشجویی ایران از حرکت های حق طلبانه و انقلابی مردم مسلمان منطقه به نمایش درمی آید.

وی در ادامه با بیان اینکه تصور این مطلب که انقلابهای منطقه تحت تاثیر و نفوذ آمریکا شکل می گیرد تصوری اشتباه و مبتنی بر تئوری توطئه است زیرا آمریکا از بیداری اسلامی در مجامع نفع نمی برد و این انقلابها با الهام گیری از مقاومت در اسلام ناب و انقلاب ایران شکل پذیرفته است.

وی با اشاره به لزوم انتقال تجربیات انقلاب ایران به مردم منطقه بر عنصر مقاومت مبتنی بر اسلام به عنوان نقطه مرکزی تمام خیزش های شمال آفریقا تاکید کرد.

پایان پیام/
 

کد خبر 41151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha