توجه به بقاع و اماکن متبرکه باید در دستور قرار گیرد

خبرگزاری شبستان: تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: در راستای این هدف مقدس توجه به بقاع و اماکن متبرکه که در میان مردم جایگاه دارد و مبانی فرهنگ دینی و اسلامی ما را مستحکم می کند، باید دستور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در دکتر محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت که امروز در این آستان مقدس برگزار شد، گفت: همه باید بتوانیم با همدلی و اتحاد در جهت حفظ رهاوردهای انقلاب و پیش برد اهداف نظام بکوشیم.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در راستای این هدف مقدس توجه به بقاع و اماکن متبرکه که در میان مردم جایگاه دارد و مبانی فرهنگ دینی و اسلامی ما را مستحکم می کند، باید دستور باشد، یادآور شد: بقاع متبرکه با 2 پایه عواطف و احساسات جایگاه خوبی برای رشد و تعالی معنوی جامعه محسوب می شوند.

 

آیت الله دستغیب با اشاره به اینکه رابطه خوبی بین مردم و نظام و محوریت نظام وجود دارد، اظهار داشت: امروز شرایط حرمین مطلوب است و در این هشت ماهی که به دستور رهبری معظم این مسئولیت را پذیرفتیم، تلاش های فراوانی صورت گرفته است.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته، یادآور شد: دولت از طرح 57 هکتاری حمایت کند.

 

خاطر نشان می شود، قبل از این دیدار دکتر نوبخت، ضمن زیارت حرمین مطهر احمدی و محمدی (ع) از طرح توسعه حرم مطهر نیز بازدید کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 416750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha