انجام تکالیف عصر غیبت باید در اولویت برنامه های جامعه شیعی باشد

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) خوزستان، انجام تکالیف عصر غیبت را از وظایفی دانست که همیشه باید در اولویت برنامه های جامعه شیعی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، سید احمد پورفرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) خوزستان، عصر گذشته (7 خرداد) مراسم اهدای جوایز مسابقه پیامک مهدوی که با مشارکت صدا و سیمای استان و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) اجرا شده بود، گفت: در هنگام پخش تلویزیونی برنامه شمیم دیدار که با محوریت مباحث مهدوی از سیمای خوزستان روی آنتن می رفت تماس های متعددی از سوی بینندگان در رابطه با مباحث مهدویت گرفته می شد که نشان از اشتیاق روز افزون جامعه نسبت به این موضوع مهم و حیاتی دارد.

 

وی افزود: اهمیت مباحث مهدوی و لزوم روشنگری در این موضوعات بر کسی پوشیده نیست و باید توجه داشت که شناخت امام زمان(عج) و انجام تکالیف عصر غیبت از وظایفی است که همیشه باید در اولویت برنامه های جامعه شیعی باشد.

 

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به پایین بودن سطح مطالعه در جامعه، صدا و سیما می تواند نقش محوری در تبیین معارف مهدوی ایفا کند که البته این مهم نیازمند کار کارشناسی و دقیق است.

 

وی تصریح کرد: جامعه ما باید مهدوی شود و با توجه به بیداری اسلامی که در جهان اسلام رخ داده لازم است که نقش بی بدیل انقلاب اسلامی ایران در انگیزش اجتماعی این قیام ها تبیین شود و حتماً به خواست خدای متعال این بیداری به منجی گرایی الحاق می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 42087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha