اعلام نتایج آزمون تفسیر و مفاهیم کانون های مساجد در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: اسامی نفرات برتر آزمون تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، فردا(10 آذر) در کرمانشاه اعلام می شود.

طیب صفری، صبح امروز(9 آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، ابراز کرد: آزمون کتبی رشته های تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه جمعه(7 آذر) همزمان با سراسر کشور در محل دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه برگزار شد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به ثبت نام 120 نفر در این رقابت قرآنی، اظهار کرد: این آزمون در دو بخش خواهران و برادران در بخش تفسیر ویژه روحانیون و ائمه جماعات و در رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در مقطع سنی بالای 16 سال برگزار شد.

 

وی، این آزمون را ازبخش های رقابتی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان عنوان و بیان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، اسلام آبادغرب، هرسین و کنگاور در این آزمون شرکت کردند.

 

صفری، از اعلام نتایج این آزمون در روز دوشنبه(10 آذر) از طریق خبرگزاری شبستان و سایت جشنواره بزرگ جوانان کانون های مساجد به آدرس اینترنتی javananemasajed.ir/Kermanshah خبر داد و گفت: نفر اول رشته تفسیر به مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان در خوزستان راه پیدا می کند.

 

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: از نفرات اول تا سوم رشته های تفسیر، مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه در همایش تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در کرمانشاه تجلیل می شود.

 

گفتنی است، مرحله کشوری نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان هفتم تا دهم بهمن سال جاری به میزبانی خوزستان برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 420985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha