تکريم از خانواده شهدا و ايثارگران توفيقي الهي براي مسئولان نظام است

خبرگزاری شبستان: مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهار محال و بختیاری، حضور در کنار خانواده معظم شهدا و ايثارگران و تکريم اين عزيزان را وظيفه و توفيقي الهي براي مسئولان نظام دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، قدرت‌ الله رئیسی، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال وبختیاری، امروز(12آذر) در دیدار از خانواده­ هاي معظم شهدا و ايثارگران که با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختیاری برگزار شد، گفت: خون پاک شهدا، عزت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

 

وي قدرداني از خانواده شهدا و ايثارگران و کساني که طي سال هاي دوران دفاع مقدس جسم و جان خود را تقديم اسلام و انقلاب کردند را حرکتي ناچيز در برابر ايثارگري هاي آنان دانست.

 

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: شهدا و ايثارگران در برهه‌اي از تاريخ پرافتخار اين سرزمين با شجاعت و از خودگذشتگي، حماسه‌ اي بي‌نظير در دفاع از آرمان‌ هاي اسلامي، ملي و انساني خلق کردند و  بايد ياد و نام اين عزیزان براي هميشه در تاريخ جاويد باقي بماند.

 

رئیسی، گفت: خانواده شهدا به ویژه مادران و پدران شهدا گردن همه مردم به ویژه مسئولان نظام حق دارند و دیدار با خانواده شهدا کمترین وظیفه است که انجام می دهیم.

 

محمود تقي پور، مدير کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختیاری، خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران در راستای اهداف عالیه نظام مهم‌ترین وظیفه مسئولان است.

 

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا در جامعه گفت: خدمت به شهدا وخانواده‌های آنان به عنوان یادگاران و نمادهای ایثار و مقاومت وظیفه ذاتی همه دستگاه‌هاست.

 

پایان پیام/

کد خبر 421770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha