نمایشگاه «فن بازار» در دانشگاه یزد آغاز به کار کرد

خبرگزاری شبستان: به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه « فن بازار» با هدف ارتباط بین صنعت و پژوهش در دانشگاه یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، صبح امروز(17 آذر) با حضور روسای دانشگاه ها، دانشجویان و فعالان بخش صنعت استان نمایشگاه «فن بازار» در دانشگاه یزد آغاز به کار کرد.

 

این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش و به عنوان یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته در استان از امروز تا 19 آذر از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه مندان به حوزه پژوهش و فناوری است.

 

نخستین نمایشگاه «فن بازار» استان یزد با هدف افزایش ارتباط بین بخش صنعت و پژوهش در 97 غرفه در سالن غدیر دانشگاه یزد برپا شده است.

 

در این نمایشگاه 17 غرفه به دانشگاه یزد،26 غرفه به سایر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و حوزه‌های علمیه، 23 غرفه به کارخانه‌جات دارای واحد تحقیق و توسعه، 14 غرفه به استانداری و دستگاه های اجرایی، 10 غرفه به شرکت‌های دانش بنیان، سه غرفه به غرفه بنیاد نخبگان، سه غرفه به آموزش و پرورش و پژوهشکده های دانش‌آموزی و یک غرفه هم به خبرنگاران اختصاص داده شده است.

 

برگزاری پنل های تخصصی از برنامه های جنبی این نمایشگاه می باشد که با عناوین نقش پژوهش و فناوری در حوزه سلامت، ارتباط صنعت و دانشگاه، چالش‌ها و راهکارها، چالش‌های اقتصاد دانش بنیان در توسعه دانش بنیان استان یزد، نقش پژوهش و فناوری در مدیریت منابع آب، نقش پژوهش فناوری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و نقش پژوهش فناوری در رفع چالش‌های زیست محیطی برگزار می‌شود.

 

این پنل های تخصصی در مدت برگزاری نمایشگاه در دو نوبت صبح از ساعت 10 الی 12 و عصر از ساعت 14 الی 16 برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 423002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha