حقوق بشر در جهت‌ خواسته ابر‌قدرت‌های جنایتکار تلاش می‌کند

نماینده ولی فقیه در خوزستان، ادعای سازمان حامی حقوق بشر را پوچ خواند و گفت: امروزه حقوق بشر در عرصه بین المللی همان حقوق ابر قدرت های جنایتکار جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، به نوزدهم آذرماه روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و با بیان اینکه ادعای سازمان حقوق بشر ادعایی پوچ است گفت: مدعیان حقوق بشر خجالت نمی کشند و تنها به بهانه های واهی ایران را محکوم می کنند.

 

وی افزود: ایران اسلامی به سبب دستیابی و استفاده از انرژی هسته ای برای اهداف صلح آمیز به حصر اقتصادی محکوم می‌شود؛ در شرایطی که زرادخانه های آمریکا و اسرائیل مملو از کلاهک هسته ای است.

 

وی ترور دانشمند هسته ای ایران و سکوت کمیته حقوق بشر را رسوایی دیگری برای این کمیته خواند و اذعان داشت: سکوت کمیته حقوق بشر در برابر جنایت های استکبار جهانی سبب شده تا چیزی از حقوق بشر در سازمان‌ها بین المللی باقی نماند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: ما حقوق بشر را حقوق ابر قدرت های جنایتکار می دانیم و این جریان را از پایه و اساس محکوم می کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بی تفاوتی در برابر فراگیر شدن منکر در جامعه، گناه بزرگی است، بیان کرد: متأسفانه اکنون گناهانی مانند هرزگی و فساد اخلاقی در جامعه فراوان شده است.

 

وی ترویج مفاسد اخلاقی را نقشه های شوم اسرائیل غاصب دانست و یاد آور شد: نتیجه سمینار اسرائیل غاصب در سال 64 که با هدف چگونگی مقابله با جوانان شیعیان به ویژه جوانان ایرانی برگزار شده بود، تحریک شهوات و احساسات جوانان بود؛ از این رو جهت دستیابی به اهداف خود شوم خود بودجه های کلانی هزینه کردند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان، با تأکید بر اینکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از توطئه های شوم خود دست‌بردار نیستند، اضافه کرد: علما و مسلمانان باید در برابر ترویج فساد در جامعه واکنش نشان دهند.

 

وی به نقش خانواده در این راستا اشاره و خاطر نشان کرد: والدین باید با مراقبت از فرزندان خود، به دوستان آنان حساس بوده تا در دام دوستان منحرف و نا اهل گرفتار نشوند.

 

امام جمعه اهواز، در پایان با بیان نام قهرمانان خوزستانی در مسابقات آسیایی گوانگ ژو، اظهار داشت: این ورزشکاران هدفی جز اعتلای ایران اسلامی ندارند که با تأسی از پیشکسوتان رزمنده خود در هشت سال دفاع مقدس سبب اهتزاز پرچم ایران اسلامی شدند؛ از این رو این ورزشکاران جوانان بسیجی در مکتب امام حسین(ع) هستند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 4231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha