فعالیت هیئت های مذهبی ثارالله و عاشقان ولایت در چهار محال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهار محال و بختیاری، از برگزاری فعالیت های هیئت های مذهبی ثارالله و عاشقان ولایت خبر داد.

نعمت الله عبدالهی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری، امروز(19 آذر) به خبرنگار خبرگزار ی شبستان از شهرکرد گفت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان حوزه ها و پایگاه های بسیج به صورت دسته سینه زنی برگزار می شود.

 

وی افزود: قرائت زیارت اربعین، مداحی و نوحه خوانی و سینه زنی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از برنامه های این مراسم سوگواری عنوان کرد.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در آیین عزدارای نشان دهنده عشق و ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

 

عبدالهی گفت: ترویج اصل امر به معروف و نهی از منکر، احیای ارزش های دینی و مقابله با خرافات و بدعت ها از جمله اهداف نهضت عاشورا است که امام حسین(ع) و یاران باوفایش با نثار جان خود خواستند درخت تنومند اسلام را آبیاری کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: این مراسم (22 آذر) ساعت 10 صبح از مقابل سپاه ناحیه شهرکرد به سمت چهار راه اداره برق و سپس آستانه مبارک امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 423539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha