بیداری امروز جهان اسلام مرهون روشنگری های امام خمینی (ره) است

رییس سازمان آموزش و پرورش کردستان، در جلسه ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، بیداری امروز جهان اسلام را مرهون روشنگری های امام خمینی (ره) دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، خسرو ساکی امروز (9 خرداد) در این جلسه گفت: 14 خرداد حدیث عشق ملتی است برپا دارنده پرچم اسلام ناب محمدی، همان پرچمی که امروز جوانان مسلمان در منطقه از دست فرزندان خمینی گرفته و بساط ظلم حاکمان را بر می ‌چینند.


وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بعد از تحولات صدر اسلام تاکنون واقعه ای بی نظیر در تاریخ اسلام بوده است، زیرا ترسیم درستی از اسلام را برای مسلمانان و بشریت به ارمغان آورده است.


این مقام مسئول در خصوص شخصیت والای امام خمینی (ره) افزود:‌ امام اسلام ناب محمدی (ص) را در عصر حاضر زنده کرد و با قیام خود به ملل مختلف جهان ثابت کرد که دین اسلام بهترین گزینه برای حکومت می باشد.


رییس سازمان آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: برگزاری مراسم سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی پیوند ناگسستنی ملت بزرگ ایران با امام راحل(ره) را مستحکم تر خواهد کرد و مشت محکمی به دهان آلوده مستکبرین و دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

 

ساکی اظهار داشت: امام راحل با توکل به خدا و با رهبری حکیمانه خود توانست نه تنها ملت مسلمان ایران را از یوغ استبداد پهلوی برهاند بلکه موجب آگاهی و بیداری سایر ملل اسلامی و آزادی خواه نیز شد که امروزه آثار آن در کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری آشکار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی در زمان حیات خود با کمال سر بلندی و اعتقاد و اعتماد به فلسفه وجودی انقلاب اسلامی در برابر همه ترفندهای دشمنان آن ایستاده و ملت بزرگ ایران اسلامی را رهبری کرد.

 

رییس سازمان آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه تعمیق شناخت امام و انعکاس افکار و اندیشه های امام راحل اولویت برنامه های گرمیداشت امام راحل است تصریح کرد: هرچه داریم از امام (ره) است، عظمت و عزتی که امروز در دنیا داریم، اقتدار و جایگاهی که نظام ما در جهان دارد و انقلاب بزرگی که احیاگر اندیشه های دینی و مکتب الهی است، همه از برکات امام راحل است.

 

وی اظهار داشت: : ایام الله 14خرداد، سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین 15خرداد بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه های امام (ره) و انتقال آرمان های آن حضرت به دنیا و آزادیخواهان جهان است.


ساکی با بیان اینکه تنها انقلابی که در دنیا توانسته است ملت ها را علیه استبداد و استکبار بیدار کند و به سعادت برساند، انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تنها حکومتی که در دنیا در مسیر تعالی بشر تلاش می کند، جمهوری اسلامی است که بنیانگذار آن امام خمینی (ره) و تداوم دهنده آن مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است.


این مقام مسئول اضافه کرد: این انقلاب که ثمره تلاش مردم به رهبری امام بود، نقش مهمی در بیداری انسان ها و بشریت داشته و این نسل و نسل های آینده هیچگاه این کار بزرگ امام را فراموش نمی کنند.

 

رییس سازمان آموزش و پرورش استان کردستان اذعان داشت: ما باید نسبت به ادامه سیره و روش امام خمینی(ره) و تقویت و ارتقای امام شناسی بیشتر از همیشه تلاش کنیم زیرا حقی که امام راحل به ما دارد خیلی بیشتر از اینهاست.

 

وی با بیان اینکه فکر، راه، اندیشه و سیره امام راحل (ره) هیچگاه از قلب، ایده و اعتقاد ما جدا نیست، تصریح کرد: تجدید میثاق با بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، بیعت با ولایت فقیه و شهیدان از اهداف بزرگداشت امام راحل است.

 

گفتنی است، در این جلسه پیرامون برنامه های این ناحیه در سالگرد ارتحال امام ( ره ) از قبیل نصب پلاکارد مشکی بر سر درب اداره و مدارس، برگزاری مسابقه ی کتبی به صورت غیر حضوری از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره)، همکاری با مسئولین ستاد های شهرستانی، برپایی ایستگاه صلواتی، مزین نمودن سربرگ نامه های اداری به کلام حضرت امام خمینی (ره)، غبار روبی مزار شهدا، اختصاص مبلغی جهت تهیه  جوایز مسابقه وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) به تعداد 15 نفر بحث و تبادل نظر شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 42510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha