افتتاح نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد

خبرگزاری شبستان: در نخستین روز از هفته وقف نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، صبح امروز(29 آذر) و در نخستین روز از هفته وقف  نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد افتتاح شد.

 

این نمایشگاه در هفت غرفه شامل غرفه فرصت های سرمایه گذاری به همت معاونت بهره و ردی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، غرفه پایش و سلامت به همت بیمارستان موقوفه گودرز، غرفه امامزاده جعفر(ع)، غرفه امامزاده سید جعفرمحمد(ع) و دو غرفه معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برپا شده است.

 

همچنین یک غرفه با عنوان «همه واقف باشیم» با حضور روحانیون و مشاوران حوزه وقف پاسخگوی مراجعین و بازدید کنندگان در حوزه مسائل مربوط به وقف می باشد.

 

در این نمایشگاه محصولات فرهنگی و گزارش فعالیت امامزادگان و بقاع متبرکه استان، گزارش فعالیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، گزارش اجرا به نیات واقفین در استان و... به نمایش گذاشته شده است.

 

نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری تا پایان هفته وقف(5 دی) همه روز از ساعت 16 و سی دقیقه الی 21 میزبان علاقه مندان به حوزه وقف می باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 425562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha