اصل بیداری اسلامی بر بطلان تفکر غربی استوار است

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان امروز (9خرداد) در همایش بیداری اسلامی در تالار مولوی دانشگاه کردستان گفت: اصل بیداری اسلامی بر بطلان تفکر غربی استوار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در این مراسم با بیان اینکه اسلام دینی جهانی است که برای همه بشر آمده و در پی هدایت بشری است، گفت: اسلام به همه مسلمانان توصیه می کند که به فکر مسلمانان دیگر و مستضعفان جهان باشند و انها را به راه صحیح که ره خداست دعوت کنند.


وی با بیان اینکه اسلام دینی جامع، جهانی و جاودانه است، افزود: افرادی که می خواهند دین اسلام را گسترش دهند باید در مرحله اول خود به آگاهی و بصیرت کافی برسند و پس از آن در راه خدا حرکت کرده و این دین الهی را در جهان گسترش دهند.


نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان تصریح کرد: مسلمانان نباید در هیچ شرایطی تحت سلطه دشمنان قرار گیرند چرا که دین اسلام محور وحدت همه مسلمانان است تنها دین برگزیده ای است که بر همه مکاتب دیگر برتری دارد.


این مقام مسئول به بیداری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با قیام خود نظامی را پایه گذاری کرد که نه تنها باعث بیداری اسلامی در ایران شد، بلکه با ساقط کردن رژیم 2500 ساله سلطنتی این موج بیداری را در جهان گسترش داد.
 

حجت الاسلام حسینی شاهرودی با بیان اینکه اصل بیداری اسلامی بر بطلان تفکر غربی استوار است، افزود: شکست فرهنگ و تفکر غربی در کشورهای اسلامی به صورت عملی آغاز شده و این شکست ها آنها را به سوی تمدن اسلامی سوق می دهد.


نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان اظهار داشت: بیداری اسلامی یک تحول فکری و اجتماعی است که در پرتو اسلام بدست آمده وحرکت های اخیر در منطقه خاورمیانه نشان از وفاداری مسلمانان به اسلام است.


وی با اشاره به اینکه برخی تفکرات غربی نقش ایران را در این بحران ها نوعی دخالت می دانند، تصریح کرد: دشمنان با این حرکات می خواهند نقش الگویی ایران را در بیداری اسلامی خاورمیانه زیر سوال ببرند اما بدانند که راه به جایی نخواهند برد.


این مقام مسئول بر بومیت و وحدت اسلامی و آسیب شناسی بیداری اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی باترفندهای گوناگون و از طرق مختلف در شبکه های ماهواره ای و از طریق اینترنت و...در صدد نابودی وحدت مسلمانان هستند که باید بیش از پیش هوشیار بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 42629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha