نماز استسقاء باران در شیراز اقامه شد

خبرگزاری شبستان: نماز استسقاء باران امروز (15دی) به امامت آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) امروز (15دی) در خطبه های نماز استسقاء باران که در جوار گلزار شهدای شیراز برگزار شد، کفران نعمت را باعث قطع نزول باران می شود، گفت: یکی از نعمت هایی که امروز ما باید آن را شاکر باشیم، نعمت ولایت است.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری وقوع گناهانی همچون حسد، نفاق، ترک امر به معروف و نهی از منکر، کینه و حیله را از دیگر گناهانی خواند که باعث قطع نرول باران می شود، افزود: اکنون باید توبه، تضرع و بازگشت به سوی حضرت ربوبیت صورت گیرد تا خداوند باران را بر ما نازل کند.

 

وی اقامه نماز باران و حرکت جمعی مردم به سوی خداوند را یک بازخوانی و ارتباط مجدد معنوی مردم با خداوند عنوان و تصریح کرد: این در درگاه الهی حائز اهمیت است، حرکت جمعی اقامه نماز باران، بازخوانی و تقویت ارتباط معنوی جامعه با خداوند است و جامعه باید در چنین مواقعی ارتباط خود را با خداوند بیشتر و برای نزول زحمت الهی تلاش کند.

 

آیت الله دستغیب، ضمن اشاره به هفته وحدت، وحدت بین مسلمین را مایه خشنودی خداوند دانست که خداوند رحمت خود را برای این قوم از مسلمین نازل می کند، اضافه کرد: تفرقه باعث می شود تا غضب الهی گریبان تفرقه افکنان را بگیرد.

 

خاطر نشان می شود، نماز استسقاء باران امروز (15دی) به امامت آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) و با حضور آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، روحانیون و آحاد مردم شریف شیراز در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز اقامه شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 429316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha