شهدا عامل بقای انقلاب و اسلام هستند

خبرگزاری شبستان:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان شهدا را عامل بقای انقلاب و اسلام دانست و گفت: شهدا  با خون خود، انقلاب را بیمه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان،حیدر آسیابی در دیدار با خانواده شهدا در دادسرای سمنان ضمن بیان اینکه آنچه امروز داریم را مدیون خون شهدا هستیم اظهار داشت: شهدا در برابر ظلم و بیداد ایستادگی کردند و پس از انقلاب نیز در دفاع مقدس با نثار جان خود در مقابل تجاوز و ظلم استکبار مقابله کردند.

وی با اشاره به این مطلب که  شهدا برای دفاع از اسلام تمام تعلقات دنیوی خود را رها کردند افزود: شهدا و رزمندگان، اهدافشان را بر همه تعلقات دنیوی بالاتر می‌دانستند و ره صد ساله بزرگی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی کردند.

دادستان آسیابی با تاکید بر اینکه سربلندی نظام و اسلام از مهمترین اهداف شهدا بود تصریح کرد: جانفشانی های شهیدان والامقام برای بقای نظام مقدس اسلامی، بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه شهد ا با  ایمان، معنویت، دفاع، خلوص، شجاعت و مقاومت به مادیات پشت پا زدند و رو به جلو و سبکبال و خالص پرواز کردند عنوان کرد: شهدا خود را از بند مادیات و دنیا رهایی دادند و با روحی مطهر، پرواز و اروج را معنا بخشیدند و مادیت و دنیا طلبی نتوانست بر آنها غلبه کند.

این مقام قضایی با اشاره به این مطلب که پاسداری از خون شهدا یک وظیفه است گفت: باید برای  ادامه راه شهدا تلاش شود و بنا به تاکید مقام معظم رهبری درزنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا همت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در خاتمه ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهدا خاطر نشان کرد: پیام  و و توصیه شهدا مبنی بر ولایت مداری باید الگو و ملاک عمل مردم و مسئو لین باشد.

پایان پیام/

کد خبر 432555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha