برگزاری 14 گفتمان دینی در مدارس صومعه‌سرا

خبرگزاری شبستان: رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: همزمان با دهه فجر 14 گفتمان دینی در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در صومعه‌سرا اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر آشنا شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود، افزود: باید برنامه‌های ایام الله دهه فجر در صومعه‌سرا با محوریت مردم برگزار گردد.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: امروز استکبار جهاني چنگ و دندان برای از بین بردن اقتدار  نظام جمهوري اسلامي ايران تیز کرده است، به همين دليل دهه فجر امسال بايد با شکوه و جلوه‌اي خاص برگزار شود.

احمدی‌پور با بیان اینکه باید اتفاقات انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: 14گفتمان دینی در ایام‌الله دهه فجر در مدارس صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر هیئت‌های مذهبی کانون مداحان و مراکز قرانی فعال می‌شوند و برنامه‌های متنوعی را در این دهه برگزار می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: ارسال پیامک انبوه، برگزاری محافل انس با قران در خانه‌های قرآنی و بازدید از خانه‌های قرآنی، آذین‌بندی خیابان‌ها و ادارات شهرستان، حضور رئیس اداره در مراسمات دهه فجر و افتتاحیه‌ها از جمله برنامه‌های این نهاد در دهه فجر است.

احمدی‌پور با بیان اینکه روحانیون مستقر و هجرت در دهه فجر در مساجد صومعه‌سرا سخنرانی می‌کنند، افزود: 50مبلغ و مبلغه در این ایام به شهرستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا در دهه فجر در دستور کار است، گفت: شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن یکی از راه‌های پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همه قشرها و تشکل‌های مردمی باید در این اجتماع بزرگ حضور داشته باشند.

پایان پیام/

 

کد خبر 433066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha