بیمه خبرنگاران و طرح بازنشستگی پیش از موعد آنان مطالبه شد

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در خانه مطبوعات استان البرز از دغدغه ها و مطالبات اصحاب رسانه که شامل بیمه خبرنگاران و پیگیری طرح بازنشستگی پیش از موعد آنان مطلع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز، حجت الاسلام کیانی نژاد، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در خانه مطبوعات استان البرز و در جمع اصحاب رسانه گفت: فرهنگ یکی از مهم ترین مسائل اجتماعی است و بحث رسانه شاخصه و جایگاه ممتازی در رشد و بالندگی فرهنگ به نوبه خود دارد.

 

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن اهمیت حفظ شان و اعتبار خبرنگاران اظهار کرد: عرصه فرهنگ عرصه یکه تازی ها و سختی های بسیار است، دوستان رسانه همانند سایر بخش ها و شاخه های فرهنگی همواره دستخوش اتهام ها، کم لطفی ها هستند.

 

به گفته این مسئول، حفظ شان و اعتبار اصحاب رسانه در رسایی و صداقت اخبار امری حتمی و لازم است، از این رو باید با فرهنگ سازی در قالب این شان و جایگاه برنامه ریزی هایی به صورت کلان و ویژه دیده شود.

 

وی افزود: این وعده و قول را می دهم که در خصوص بحث بازنشستگی پیش از موعد و بحث بیمه خبرنگاران پیگیری لازم را در مجلس انجام دهم.

 

در پایان عضو فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: اصحاب رسانه با همت و عزم دینی و ایمانی و تقویت آن خود را برای عرصه های دشوار آماده سازند و لحظه ای از همت خود نکاهند.

 

پایان پیام/

کد خبر 433562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha