انقلاب اسلامي ايران، نقش مهمي در توسعه كشور داشته است

خبرگزاری شبستان: استاندار چهارمحال و بختياري گفت: جمهوري اسلامي، نقش مهم و مؤثري را در توسعه كشور ايفا كرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سليماني دشتكي، استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي ايران در كشور و چهارمحال و بختياري، بايستي نقش جمهوري اسلامي در توسعه كشور را براي مردم تبيين و تشريح كنند.

 

وي افزود: اكنون، جمهوري اسلامي ايران در زمينه‌هاي مختلف عمراني، اقتصادي، اجتماعي، سياسي، علمي، پژوهشي، فرهنگي و غيره، در دنيا، صاحب‌نظر بوده و حرف براي گفتن دارد.

 

سليماني دشتكي تصريح كرد: برنامه دولت‌هاي رژيم شاهنشاهي، در دوران قبل از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، برنامه‌هايي ديكته شده از سوي غرب بوده كه همواره با مخالفت‌هاي مردمي مواجه شده است.

 

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اهداف و برنامه‌هاي مهم جمهوري اسلامي ايران، اكنون نه تنها در داخل كشور، بلكه در ساير كشورهاي دنيا و به ويژه كشورهاي اسلامي نيز، اجرايي و عملياتي شده و زمينه ارتقا و تقويت زيرساخت‌هاي توسعه را فراهم كرده است.

 

وي خاطرنشان كرد: اساس مبارزات مردمي با نظام شاهنشاهي و پايه‌ريزي جمهوري اسلامي ايران را از ابتداي دهه ۴۰، به رهبري بي‌بديل و پيامبرگونه امام خميني (ره) بوده كه در دهه فجر ۱۳۵۷، به پيروزي رسيده است.

 

سليماني دشتكي اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامي نيز، مردم كشور، همواره با حضور در صحنه‌هاي مختلف و ايستادگي در برابر ياوه‌گويي‌هاي استكبار جهاني، حمايت همه جانبه و قاطع خود را از مسئولان جمهوري اسلامي، امام راحل، مقام معظم رهبري و ولايت‌فقيه، اعلام كرده‌اند.

 

وي افزود: تمامي مسئولان بايستي هر ساله در دهه فجر پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، نسبت به اطلاع‌رساني فعاليت‌هاي انجام شده دولت‌هاي مختلف، اقدامات لازم را انجام دهند.

 

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: برگزاري مردمي جشن‌ها و آيين‌هاي مربوط به گراميداشت دهه فجر انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، نقش مهم و مؤثري را در توجه به اهداف و آرمان‌هاي جمهوري اسلامي دارد.

 

وي اضافه كرد: استفاده از توان بالاي بخش خصوصي و تشكل‌هاي غيردولتي مردم نهاد، مي‌تواند تأثير مطلوبي در ساماندهي و سازماندهي برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب شكوهمند اسلامي ايران داشته باشد.

 

سليماني دشتكي عنوان داشت: بايستي همزمان با سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، برنامه‌ريزي‌هاي لازم، براي ديدار با خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران دوران دفاع مقدس، انجام شود.

 

وي اظهار كرد: تمامي دستگاه‌هاي استان چهارمحال و بختياري و به ويژه بانك‌هاي عامل دولتي و خصوصي در استان، بايستي نسبت به مشاركت بيشتر در اجراي برنامه‌ها و آيين‌هاي گراميداشت سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، اقدامات لازم را اجرايي و عملياتي كنند.

 

استاندار چهارمحال و بختياري فرا رسيدن هر روز از دهه فجر انقلاب شكوهمند اسلامي ايران را يادآور ده‌ها خاطره دانست و گفت: مسئولان مربوطه بايستي براي معرفي و برجسته كردن شاخص‌هاي هر روز از دهه فجر، اقدامات علمي و كارشناسي را انجام دهند.

 

وي تأكيد كرد: برگزاري نمايشگاه‌هاي مربوط به معرفي دستاوردهاي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران در زمينه‌هاي مختلف، به منظور آشنايي بيشتر مردم با خدمات ارائه شده به آنان در دوران جمهوري اسلامي ايران، بايستي جزو برنامه‌هاي اولويت‌دار مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري قرار گيرد.

 

سليماني دشتكي افزود: مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي ايران در چهارمحال و بختياري، بايد براي تشريح و تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران، از سخن‌رانان قوي، علمي، عالم، برجسته، اعتدال‌گرا و بي‌حاشيه استفاده و بهره‌گيري كنند.

 

وي تصريح كرد: نقش رهبري بي‌همتا و پيامبرگونه امام خميني (ره)، مقام معظم رهبري و ولايت‌فقيه، در جمهوري اسلامي ايران و فراهم كردن زمينه‌هاي رشد، توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور در اين دوران، بايستي به طور دقيق و شفاف، براي مردم ايران اسلامي، بيان شود.

 

استاندار چهارمحال و بختياري به وجود نقاط ضعف و قوت در تمامي دولت‌ها برشمرد و اظهار داشت: مسئولان، برنامه‌ريزان و صاحب‌نظران، بايستي نسبت به تقويت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وي خاطرنشان كرد: مردم ايران اسلامي، افرادي فهيم و آگاه هستند كه خدمات ارائه شده از سوي نظام جمهوري اسلامي در ۳۶ سال گذشته را، به خوبي درك، لمس و احساس مي‌كنند.

 

سليماني دشتكي بيان داشت: مسئولان ارشد و مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري بايد در برنامه‌هاي مربوط به گراميداشت سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، حضور و مشاركت فعال و چشمگير داشته باشند. 

 

پایان پیام/

کد خبر 433649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha