کمیته مساجد ستاد دهه فجر قم همّت مضاعفی دارد / جایگاه مساجد در پیروزی انقلاب تبیین شود

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشورگفت: در کمیته استانی مساجد ستاد دهه فجر قم جدیّت و همّت مضاعفی نهفته است، این امر نوید بخش این است که برنامه های خوب و تاثیر گذاری در این استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مرتضی طاهریان عصر امروز(5 بهمن) در نشست کمیته مساجد دهه فجر که در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزارشد، با اشاره به این که فعالیت کمیته های استانی مساجد ستاد دهه فجر را رصد می کنیم، اظهار داشت: در این میان کمیته ستاد مساجد دهه فجر استان قم درخشش ویژه ای دارد.

وی تصریح کرد: در کمیته استانی مساجد ستاد دهه فجر قم جدیّت و همّت مضاعفی نهفته است، این امر نوید بخش این است که برنامه های خوب و تاثیر گذاری در این استان اجرا خواهد شد.

طاهریان بیان داشت: پرداختن به معرفی و تبیین جایگاه شهدای انقلاب اسلامی یکی از مسائلی ست که در دهه فجر باید مورد توجه و تاکید باشد، اما متاسفانه توجه کمتری به آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: . البته در ماه های اخیر، در برخی مناطق قم برنامه هایی در مورد شهدای انقلاب برگزار شده که باید به مناطق دیگر و حتی شهرهای دیگر تعمیم پیدا کند.

طاهریان ضمن تقدیر از حمات کمیته مساجد ستاد دهه فجر قم، عنوان داشت: از کمیته این استان نسبت به سایر استان های دیگر انتظار بیشتری می رود و امیدواریم برنامه هایشان طوری برگزار شود که بر تاثیرگذاری لازم نقش الگوسازی داشته باشد.

وی تاکید کرد: تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد آن هم با محوریت ائمه جاعات نیز می تواند تاثیر بسزایی در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر داشته باشد، به عنوان مثال در استان یزد 500 ستاد مردمی در مساجد تشکیل شده است.

جانشین کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همچنین گردهمایی ائمه جماعات قبل از برگزاری برنامه های دهه فجر نیز در بالا رفتن سطح اطلاعات ایشان تاثیر بسیاری دارد که خودش می تواند در موج آفرینی و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاثیر مطلوبی داشته باشد.

طاهریان ابراز داشت: تبیین و تشریح جایگاه مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی هم امری ضروری ست، امروز هم مساجد و کانون های مساجد مهمترین پایگاه فرهنگی کشور محسوب می شوند.

کد خبر 434378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha