بازدید از خانواده های شاهد استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خانواده های شاهد و ایثارگر دوران انقلاب اسلامی بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی از خانواده شاهد روستایی و شهری مناطق مختلف استان مرکزی تقدیر به عمل آوردند.

مسئول کمیته مساجد ستاددهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی در این بازید ها گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظايف همه مردم و حضور در كنار خانواده معظم شهدا توفيق الهي براي مسئولان نظام اسلامي است.

حجت الاسلام ذوالفقاری تصريح کرد: خون شهيدان والامقام و صبر و بردباري خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه مديران دستگاه های اجرايي برای تلاش بيشتر در راه خدمتگزاری براي مردم، نيازمند دعای خانواده شهدا هستند، اظهارکرد: اعتلای ارزش های بلند اسلامي و پاسداری از ميراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.

در این دیدارها که در طول ایام الله دهه فجر به همت کمیته مساجد ادامه دارد ضمن دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با اهدا لوح و هدایایی از این خانواده ها  تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/

کد خبر 436468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha