اعزام 90 مبلغ به صومعه‌سرا/10 گفتمان دینی دهه فجر در مدارس برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: همزمان با دهه فجر 90مبلغ برای اجرای مراسمات به صومعه‌سرا اعزام شدند که 10 گفتمان دینی در همین راستا در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الا اسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در صومعه‌سرا اظهار کرد: برای برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب در مساجد و مدارس این شهرستان در دهه فجر 90 مبلغ و مبلغه اعزام شده است.

وی با بیان اینکه 10 گفتمان دینی در دهه فجر در مدارس صومعه‌سرا برگزار می‌شود، افزود: مبلغان برای دانش‌آموزان چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و سیره زندگی امام خمینی(ره) را تبیین می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامي و دهه مبارك فجر رويدادي ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست كه تاريخ و سرنوشت اين ملت را دگرگون ساخت، گفت: جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان باید از رویدادهایی که در زمان قبل و بعد انقلاب اسلامی رخ داد مطلع شوند.

احمدی‌پور تصریح کرد: هدف از اجرای گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان آشنایی بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان با انقلاب اسلامی ایران و آثار آن در بیداری جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و در کل نوجوانان و جوانان این مرز و بوم  آینده سازان کشور اسلامی ما هستند و باید در همین راستا بیشتر با ریشه تاریخی انقلاب اسلام و نقش مردم در پیروزی این انقلاب آشنا شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: جلسات گفتمان دینی فرصت بسیار مناسبی برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم به‌ویژه نسل جوان از مسائل دینی و مذهبی و ایجاد فرصت پرسش و پاسخ در میان مخطبان برای رفع شبهات است.

پایان پیام/

 

کد خبر 437434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha