اعضای کانون های مساجد مرکزی با حضور وزیر ارشاد به سوگ امام نشستند

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم گرامیداشت بیست و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در زادگاه امام (ره) شرکت یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، بیش از یک هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برای حضور در مراسم ارتحال امام (ره) صبح روز ( 14 خرداد) در میدان نهم دی شهرستان خمین تجمع کردند.

 

بر این اساس، اعضای دلداده کانون های مساجد با حرکت در مسیرهای میدان انقلاب و خیابان اصلی تا بیت مقدس امام خمینی(ره) را پیاده پیمودند و به صورت منسجم در مراسم گرامیداشت ارتحال جانگداز بیناگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند و در فراق این بزرگ از دست رفته به سوگ نشستند.

 

سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز (14خرداد) با حضور در شهرستان خمین زادگاه بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشتی که در بیت تاریخی امام(ره) برگزار شد، در جمع خیل عظیم عاشقان و دوستداران و پیروان راه امام راحل(ره) به بیان سخنرانی پرداخت.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور در خمین در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان شرکت کرد.


همچنین، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر اطلس فرهنگی استان مرکزی و بنیاد بین المللی امام خمینی(ره) را افتتاح و با خانواده های شهید شهرستان خمین دیدار می کند.
 

پایان پیام/

کد خبر 43802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha