بیش از 50 محفل انس با قرآن در کردستان برگزار شد

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان از برگزاری بیش از 50 محفل انس با قران کریم به مناسبت بیست و دومین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در استان خبر داد.

علی خزایی، رئیس شورای هیئت های مذهبی کردستان به خبرنگار شبستان گفت: هیئت های مذهبی استان با همکاری کانون های فرهنگی و تبلیغی و به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام(ره)، 54 محفل نورانی انس با قرآن کریم را در سطح استان برگزار کرد.


وی افزود: از این تعداد، چهار محفل در سنندج، 24 محفل در قروه، 14 محفل در سطح شهر و روستاهای بیجار و 12 محفل نیز در سایر شهرستان های استان و با حضور پرشور جوانان برگزار شد.


رئیس شورای هیئت های مذهبی کردستان، هدف از برگزاری این محافل نورانی را ایجاد فضای معنوی در سطح استان و همچنین مشارکت بیش از پیش مردم در برنامه‌های مناسبتی از جمله سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) عنوان کرد.


این مقام مسئول با بیان اینکه امام(ره) انقلابی را طراحی کرد که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است، تصریح کرد: همه ما باید مراقب باشیم که دشمنان جوانان ما را از اعتقادات مذهبی واسلامی دور نکنند.


وی خاطرنشان کرد: قرآن تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت است و کسانی که با نماز و قرآن مانوس باشند از خطرها و هجمه‌های فرهنگی دشمن در امان خواهند بود.


پایان پیام/ 

کد خبر 43815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha