پیام استاندار خوزستان به مناسبت 22 بهمن/اعلام مسیر راهپیمایی در اهواز

خبرگزاری شبستان: دکتر عبدلحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، با صدور پیامی به مناسبت 22 بهمن بر حضور پرشور در این راهپیمایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، دکتر عبدلحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر حضور هر چه پرشور و باشکوه تر در این راهپیمایی تاکید کرد. متن کامل پیام به شرح دیل است:

 

مردم غیور و سلحشور خوزستان

حضور پرشور و حماسی شما در راهپیماییهای سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال های گذشته تصاویر ماندگاری را در تاریخ کشورمان ثبت نموده و باعث عزت و سربلندی نظام اسلامی در عرصه بین المللی شده است.

 

این حضور غیرتمندانه ریشه در اعتقادات دینی و ملی ملت ما دارد و نمایانگر وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم سلحشور خوزستان در دفاع از خون پاک شهدای انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس است.

 

اینجانب امید استوار دارم امسال نیز به منظور پاسداشت ارزش ها و تجدید عهد با آرمان های امام راحل(ره) و حمایت از موفقیت های روزافزون ملت سرافراز ایران در پرتو رهبری های داهیانه حضرت آیت اله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم عزیزمان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه حضوری حماسی  و پرشور داشته باشند.

 

لازم به ذکر است، آغاز مراسم 22 بهمن از ساعت 7:30 صبح است و در این ساعت افزون بر برپایی جشن در فلکه مولوی، ویژه برنامه​ هایی نیز جهت اجرا برای کودکان در نظر گرفته شده است.

 

آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز از ساعت 9:30 صبح خواهد بود و دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی سخنران پایانی این مراسم است.

 

مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان اهواز از میدان بسیج، فلکه ساعت، خیابان عارف به سمت میدان مولوی، پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی و چهاراه نادری است و مراسم پایانی راهپیمایی در انتهای خیابان سلمان فارسی برگزار می​ شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 438170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha