برگزاری جشنواره ملی«جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری‌ها» در گیلان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری‌ها در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان امروز(21 بهمن) در جمع کارشناسان و اعضای ستاد برگزاری این جشنواره در اداره کل اظهار کرد: استان ولایتمدار گیلان میزبان جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سری مجموعه‌های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) است.

وی، اشاعه فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی ویژه امام رضا(علیه السلام) در حوزه رسانه و تقدیر از تولیدکنندگان و پدید آورندگان آثار برتر رسانه‌ایی مرتبط با فرهنگ رضوی را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

فاضلی با بیان اینکه امسال بخش خبرگزاری‌ها به پنجمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات اضافه شده است، تصریح کرد:این جشنواره در بخش‌های مقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش برگزار می‌شود.

وی افزود: آثاری که در بازه زمانی اول شهریور امسال تا 25 تیر سال 94 در مطبوعات و خبرگزاری‌ها منتشر شده باشد می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آخرین مهلت ارسال آثار را 31 تیر سال94اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت gilanshamstoos.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/

کد خبر 438724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha