نخستین کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه وارد اصفهان شد

نخستین کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه پس از گذشت از کشورهای هند و پاکستان و شهرهای زاهدان و کرمان، وارد اصفهان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، این کاروان در ایران پس از گذشت از شهرهای زاهدان و کرمان به اصفهان رسیده و پس از آن عازم استان‌های قم، تهران و تبریز می شود.


کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه پس از ایران وارد کشور ترکیه و سپس سوریه و مصر می‌شود و در نهایت، خود را به گذرگاه رفح رسانده و " 6 دی" همزمان با دومین سالگرد حمله رژیم صهیونیستی به غزه وارد این شهر خواهد شد.


استاندار اصفهان شامگاه"19آذر"‌در آئین استقبال از این کاروان ، موضوع استکبار جهانی علیه دنیای اسلام را مربوط به چند دهه اخیر ندانست و گفت: ایران اسلامی طی دو قرن اخیر همواره شاهد رفتار خصمانه و کینه توزانه استکبار بوده است.


علیرضا ذاکر اصفهانی، انقلاب اسلامی را ناشی از توسل به اندیشه‌های دینی و آموزه های اسلامی و پیروی از روحانیت دانست و تاکید کرد:اندیشه دینی تنها عامل وحدت مردم و بسیج آنها در برابر استعمارگران است.


ذاکر اصفهانی در ادامه، پیشرفت و توسعه ایران را در تمامی زمینه‌ها نشان از اراده جوانان این مرز و بوم و حمایت‌های الهی برشمرد و افزود: ایران اسلامی همواره در عرصه سیاست خارجی حامی محرومان جهان و به ویژه مسلمانان جهان بوده است.


استاندار اصفهان از کشورهای اسلامی خواست با تکیه بر داشته‌های خود که همان اندیشه دینی و آموزه‌های اسلامی و انقلابی است، مسیر پیروزی بر دشمن غاصب را هموار سازند.


در ادامه احمد مقیمی، دبیر ستاد مردمی حمایت از مقاومت اسلامی غزه گفت: پس از پیام مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مردم مظلوم غزه، در استان اصفهان از مدت‌ها قبل ستاد مردمی حمایت از مقاومت اسلامی غزه شکل گرفت .


وی، کمک به مردم مظلوم غزه را آرزوی جوانان پرشور و مؤمن اصفهانی برشمرد و افزود: امروز این توفیق نصیب اصفهان شده که میزبان کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 4428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha