رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد معرفی شد

خبرگزاری شبستان : با حضور معاون وزیر صنعت معدن تجارت مدیر جدید سازمان صنعت و معدن استان یزد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، ظهر امروز(10 اسفند) در سالن سازمان آب منطقه ای استان یزد  با حضور یزدانی معاون وزیر صنعت معدن تجارت و مسئولین و صنعتگران فعال آئین تودیع و معارفه  رئیس جدید سازمان صنعت معدن تجارت استان  یزد برگزار شد.

 

محمد مهدی زارع رئیس سابق این سازمان خدمت 4.5 ساله  خود را افتخار و  دستاوردی تجربی دانست و اظهار داشت: بزرگترين ويژگي اين گونه مراسم ها اين است كه به ما يادآور مي شود تا از فرصت ها نهايت استفاده را ببريم و از تمام ظرفيت ها براي خدمت به مردم استفاده كنيم.

 

وی در ادامه استان یزد را  با ظرفیت از نظر صنعتی و معدنی و تجارت دانست و خاطرنشان کرد: استان يزد در حوزه صنعت مقام چهارم كشور، در حوزه معدن جايگاه دوم كشور و در بخش صادارات جزو 10 استان برتر كشور است.

 

زارع افزود: در حال حاضر 30 هزار واحد صنفی در استان فعالیت دارد که استان فعال در حوزه اقتصاد و سرمايه‎‎گذاري است و اميدواريم با تلاش مديران و مسئولان استان شكوفاتر شود.  

 

محمدرضا علمدار يزدي رئيس جديد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان يزد در اين مراسم به سياستها و برنامه هاي خود در مسئوليت جديد اشاره و عنوان كرد: برقراري ارتباط قوي بين دانشگاه و صنعت و تقويت شركتهاي دانش بنيان، تلاش براي رفع مشكلاتي نظير كمبود نقدينگي صنايع، عدم توان پرداخت مالياتي وپيگيري تسهيلات صادراتي و تقويت شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي از جمله  برنامه هايي است كه در اين مسئوليت به آن توجه ويژه اي خواهم داشت.

 

در پایان این مراسم از زحمات دوران خدمت محمد مهدی زارع تجلیل شد وطی حکمی از وزیر صنعت و معدن،  آقای محمد رضا علمدار یزدی رئیس جدید سازمان و معدن تجارت استان یزد معرفی شد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 443241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha