مسابقه خاطره نویسی با حضور ۱۵۰ کتابدار و اعضای کتابخانه البرز برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نهاد کتابخانه های استان البرز با برپایی مسابقه خاطره نویسی با هدف بهره گیری از تجارب کتابدارن از خاطرات ۱۵۰ تن از کتابداران و اعضای کتابخانه این استان بهره مند شدند.

داوود اسدی، مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز در گفتگویی با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص خبر حضور  کتابدار در مسابقه خاطره نویسی این نهاد گفت: بیش از 150 نفر از کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی استان در مسابقه خاطره نویسی نهاد کتابخانه های عمومی حضور یافتند.

 

به گفته اسدی، در بخش مکتوب مسابقه خاطره نویسی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشتیاق و علاقمندی کتابداران و اعضای برتر کتابخوانه های استان رو به رو بودیم و هم اکنون آثار این عزیزان در مرحله نهایی داوری قرار دارد.

 

این مسئول تصریح کرد: این دوره از مسابقات که از سوی اداره کل امور فرهنگی نهاد به منظور بهره گیری از تجارب کتابداران در زمینه های گوناگون علمی، پژوهشی و کاربردی است.

 

وی در خصوص اهداف این نهاد از برپایی این دوره مسابقات تصریح کرد: نهاد کتابخانه های استان البرز با اهدافی چون تقویت قدرت نگارش، شناسایی و پرورش استعداد نویسندگی، استفاده از آثار فاخر در تولید فیلم نامه و سایر محصولات فرهنگی و... است.

 

پایان پیام/

کد خبر 443390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha