نمایشگاه توانمندی ها و گزارش عملکرد دبیرخانه کانون مساجد یزد برپا شد

خبرگزاری شبستان: در ایام نکوداشت بیست ودومین سالروز تاسیس از کانون های فرهنگی هنری نمایشگاه توانمندی ها و عملکرد فعالیت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، نمایشگاه معرفی توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد در حاشیه آئین نکوداشت بیست دومین سالروز  تاسیس کانون های فرهنگی هنری شب گذشته (20 اسفند) در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد برپا شد.

 

در این نمایشگاه بیش از 100 پوستر تصاویر از فعالیت های صورت گرفته در کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق مختلف شهری و روستای در طی سال 93 در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

در بخش دیگر از این نمایشگاه تندیس و لوح  های تقدیر دریافت شده دبیرخانه کانون های فرهنگی هنر ی مساجد یزد به نمایش گذاشته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این نمایشگاه همچنین پوستر نمایشگاهی عفاف و حجاب و ... به معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت و بعضی از کتاب هایی با مضمون حضرت زهرا(س) به نمایش گذاشته شده بود.

 

گفتنی است، افتتاح کانون های جدیدالتاسیس، برپایی مراسم گرامی داشت 18 اسفند و تجلیل از فعالان کانون ها و مدیران مسجد محور از دیگر برنامه های گرامیداشت 18 اسفند در استان یزد بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 445983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha