خانواده های شهدا چشم وچراغ جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه شهرکردگفت: خانواده های شهدا چشم وچراغ جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد امروز(22اسفند) درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)شهرکرد برگزارشد، احترام و تكريم خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران را وظیفه همه مسئولان در تمامی رده‌ها دانست و اظهار كرد: خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران قشری ارزشمند برای مردم، نظام و انقلاب اسلامی هستند که خدمت به آنان برای همه مسئولان افتخاری بزرگ و توفيقي الهی است.

 

وی خانواده‌های شهدا را مهم‌ترین و ماندگارترین یادگاران دوران دفاع مقدس دانست وبابیان اینکه شهدا بهترین معلم بصیرت هستند افزود: شهدای گرانقدر با ایمانی ارزنده در راستای دفاع از میهن و تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی در برابر دشمنان قرار گرفتند.

 

نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به اینکه مهم ترین پشتوانه قدرتی ملت ایران شهدا و خانواده های معظم ایثارگران هستند،تصریح کرد: تداوم راه شهدا در گرو انتقال ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسلی است که دوران انقلاب و جنگ را درک نکرده اند.

 

امام جمعه شهرکرد خانواده شهدا را اسوه های صبر و بصیرت دانست وگفت: اگر صبر و استقامت و پایمردی های خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان نبود آنان نمی توانست در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کند.

 

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: ایثارگران 8 سال دفاع مقدس با نثار خون خود از نظام و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و وصیت نامه هایی به جا گذاشتند که در آنها به پیروی از ولایت فقیه و حفظ ارزش ها تاکید کرده اند.

 

وی با بیان اینکه امنیت واقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم  ادامه داد: شهدای ما برای اجرای حق و احیای اسلام جنگیدند و این امنیت و اقتدار و آسایش امروز مملکت را شهدا با نثار جان خود بوجود آوردند. 

 

نماینده ولی فقیه دراستان خون شهیدان را تضمین کننده استقلال و سربلندی ایران اسلامی دانست و افزود: نسل امروز جامعه باید با شناخت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا در راستای اهداف آنها گام بردارند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و همگی باید در راستای پاسداشت خون آنها و انتقال ارزش های اسلامی به نسل های بعدی تلاش کنیم افزود: برای صیانت و پاسداری از خون شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین شیوه در این زمینه است.

 

پایان پیام/

کد خبر 446141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha