بزرگداشت و تکرار اهمیت روز دوازدهم فروردین نباید مورد غفلت واقع شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بزرگداشت و تکرار اهمیت روز دوازدهم فروردین نباید مورد غفلت واقع شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در دومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله دوازدهم با اشاره به فرازهایی از فرمایشات حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظه العالی) در خصوص اهمیت این روز، گفت: این روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه بسیار حساس و رفیعی برخوردار است، چرا که پایه های این نظام الهی در این روز و با دستان خود مردم بنا نهاده شد و رأی کوبنده ۹۸.۲ درصدی به اسلامی بودن جمهوری و این نظام الهی باعث شد افکار منحرف خناسان و کسانی که تلاش می کردند تا نظام را یک نظام جمهوری دموکراتیک معرفی و اصولاً با اسلامیت نظام مخالف بودند به بن بست کشیده شود.

 

وی افزود: امام خمینی (رحمه الله علیه) این روز را روز حکومت الله و تحقق وعده حق تعالی دانستند و در بیانی استوار به اسلامی بودن جمهوری تأکید داشتند و فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر و من به جمهوری اسلامی رأی می دهم. لذا در می بابیم که اهمیت و جایگاه این روز در آینده نهضت و انقلاب تاچه میزان حساس و رفیع بوده است.

 

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: بزرگداشت و تکرار اهمیت این روز عزیز نباید مورد غفلت واقع شود و با همگرایی خوبی که در بین دستگاهها دیده می شود امید است تا در جهت رسیدن به یک هم‌افزایی مورد انتظار در بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین با دید فرا سازمانی  بعنوان یک تکلیف و وظیفه خصوصا برای گسترش تبیین چرایی اهمیت آن در بین نسل جوان تلاش کنیم.

 

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه جشن بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین در ساعت 16 روز چهارشنبه 12 فروردین 94 با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، برگزاری مسابقات، نمایش و اهدای جوایز در تپه نورالشهدای گرگان خبر داد و خاطر نشان کرد: مشابه این برنامه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر استان گلستان با حضور امت همیشه در صحنه و مردم انقلابی این خطه سرافراز از میهن اسلامی برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 447035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha