دوازدهم فروردین موجب پایه گذاری مردم‌سالاری دینی  شد

خبرگزاری شبستان: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دوازدهم فروردین  سال ۱۳۵۸ با آن رفراندوم حساس مردم‌سالاری دینی پایه گذاری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری امروز(11 فروردین) در مراسم گرامیداشت یوم الله 12 فروردین که در مهدیه مصلای امام خمینی برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خمینی توانست با روشنگری توطئه دشمنان را خنثی کند گفت: امام هرگز اجازه نداد که رژیم طاغوت مردم را بفریبد و جلوی تصویب لوایح خیانت بار را می گرفت.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) در مبارزه با ظلم و ستم توانست به یک الگو تبدیل شود و مردم هم با توجه به این فرهنگ سازی جلوی ظلم و ستم ایستادند که این مقاومت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری حضور در صحنه را عامل پیروزی در همه عرصه ها دانستد و تصریح کرد:  وقتی مردم یک صدا استقلال آزادی جمهوری اسلامی را ندا دادند انقلاب اسلامی تثبیت شد.

 

وی از وجود یک باور و اعتقاد عمیق قلبی بین امام خمینی و مردم خبر داد و تصریح کرد: امام با برگزاری رفراندوم خواست به جهانیان بفهماند که دموکراسی ما واقعی است و سیاست ما عین دیانت مااست.

 

قاسم سلیمانی عزت کنونی انقلاب اسلامی را مرهون همین صحنه های بیادماندنی حضور مردمی در عرصه های سیاسی و انتخابات کشور برشمرد و گفت:  12 فروردین در واقع یک جشن و روزی بزرگ و عید ملی ماست چون در این روز پایه های مردم سالاری دینی گذاشته شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 448524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha