ارائه محصولات فرهنگی  به مسافران نوروزی توسط کانون فرهنگی تعزیه فارس

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی و هنری تخصصی تعزیه فارس با اشاره به راه اندازی غرفه ارائه محصولات فرهنگی به مسافران نوروزی توسط این کانون فرهنگی و هنری، گفت: محصولات این غرفه با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می شود.

عبدالصمد فهندژ سعدی، مدیر کانون فرهنگی و هنری تخصصی تعزیه استان فارس این کانون در ایام نوروز برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی را برگزار کرده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در این راستا غرفه عرضه محصولات فرهنگی و هنری توسط این کانون در جوار آرامگاه شیخ اجل سعدی شیرازی برای مسافران نوروزی ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این غرفه در فضایی بیش از یک هزار متر مربع ایجاد و راه اندازی شده است، افزود: در این غرفه نوروزی که از 29 اسفند سال 93 برپا شده است و تا 15 فروردین دایر است سعی شده است تا محصولات فرهنگی و مذهبی با قیمت مناسب به زائران سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) ارائه شود.

 

فهندژ سعدی با اشاره به اینکه در این غرفه علاوه بر کتاب های مذهبی، ادبی، داستانی، علمی و فرهنگی، لوح های فشرده مختلف فرهنگی نیز به مسافران نوروزی ارائه می شود، اضافه کرد: این غرفه در ایام نوروز از ساعت هشت لغایت 23 پذیرای مسافران نوروزی است که تاکنون استقبال خوبی از آن را شاهد بودیم و محصولات فرهنگی در این غرفه با 30 درصد تخفیف به مهمانان نوروزی ارائه می شود.

 

خاطر نشان می شود، این غرفه در ضلع شرقی آرامگاه سعدی شیرازی واقع شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 448539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha