رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت در استان البرز منصوب شد

خبرگزاری شبستان: طی حکمی از سوی معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز به عنوان رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت این استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزای شبستان از البرز، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حشمتی ،معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در حکمی سید موسی حسینی کاشانی را به عنوان رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت در استان البرز منصوب کرد.
 
در حکم انتصاب صادره از سوی معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی آمده است: قرآن کریم وحی نامه رستگاری و عهدنامه هدایت انسان هاست و خدمت به آستان رفیع و کوشش در اعتلای جایگاه منیع و هزینش سعادتی جاودانه خواهد بود.از این رو افتخار خدمتگذاری به این ساحت قدسی نعمتی است مغتنم که از دل و جان باید به آن مباهی و شاکر بود و طربق این شکر و امتنان ، جهاد خستگی ناپذیر و دوام اخلاص در عمل است.
 
 
جناب آقای سید موسی حسینی کاشانی،مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان "رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در استان البرز" منصوب می نمایم.
 
امید است که با اتکاء بر الطاف حق متعال و استعانت از حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سال « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» با تعامل و بهره گیری از تمام ظرفیت های قرآنی آن استان در اجرای با شکوه و شایسته این رویداد عظیم قرآنی موفق و منصور باشید.
 
پایان پیام/
 
 
کد خبر 450533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha