ایران در حصر مردم غزه و آزاد شدن فلسطین پیشگام بوده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با نمایندگان کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه گفت: ایران در حصر مردم غزه و آزاد شدن فلسطین پیشگام بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز "20آذر"در دیدار با نمایندگان کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه با تقدیر از اقدام آزادیخواهان جهان در همدردی با مردم غزه گفت:این کار مورد تاکید همه ادیان الهی و غیرالهی است و ایران در رفع محدودیت،حصر مردم غزه و آزاد شدن مردم فلسطین پیشگام بوده است.


آیت الله طباطبائی با اشاره به مظلومیت ملت فلسطین افزود: در فلسطین و غزه ظلم به انسان و بشزیت می شود و همه ما باید تلاش کنیم تا ریشه این ظلم برچیده شود.

 

وی بر آگاهی ملت ها تاکید کرد و گفت: ایران تنها کشوری است که توانسته با توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه استقلال خود را حفظ کند.

 

امام جمعه اصفهان با اشاره به نقش زنان در بیداری جامعه گفت: نقش زنان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دیگر عرصه ها بر کسی پوشیده نیست.

 

 

در این دیدار نمایندگانی از ملتهای هند، ژاپن، اندونزی، آذربایجان و آمریکا به بیان دیدگاه های خود در زمینه آزادی مردم فلسطین، رفع حصر مردم غزه، تحریم رژیم صهیونیستی در جهان، اتحاد آسیا برای مقابله با دولتهای استکباری و حضور آمریکا و صهیونیسم در کشور های مختلف و تغییر فرهنگ ملتهای آزادیخواه پرداختند.

 

 

گفتنی است، این کاروان در مدت 25 روز از مسیرهای زمینی از کشور هندوستان شروع کرده و پس از گذشت از پاکستان وارد ایران شدندو پس از گذشت از شهرهای زاهدان و کرمان شامگاه جمعه"19آذر" به اصفهان رسیدند و پس از آن عازم استانهای قم، تهران و تبریز می‌ شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 4512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha