تکيه اقتصادي و سياسي به ظالم؛ ممنوع/ خداوند آمريکا را در طبس تحريم کرد

خبرگزاري شبستان: عضو هيات مديره موسسه روايت سيره شهدا با اشاره به ۵ ارديبهشت سالروز شکست آمريکا در صحراي طبس گفت: خداوند آمريکا را در صحراي طبس تحريم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از بيرجند، در آستانه سالروز شکست مفتضحانه آمريکاي جنايتکار در صحراي طبس، دعاي پرفيض ندبه اين جمعه (4 ارديبهشت) در امامزاده حسين بن موسي الکاظم(عليه السلام) شهرستان طبس برگزار و به طور مستقيم از شبکه اول سيما پخش شد.

 

در اين مراسم معنوي حجت الاسلام والمسلمين محمد مهدي ماندگاري، عضو هيات مديره موسسه روايت سيره شهدا به ايراد سخنراني پرداخت.

 

حجت الاسلام ماندگاري در اين مراسم با اشاره به اينکه 5 ارديبهشت سالروز شکست آمريکا در صحراي طبس است، گفت:خداوند آمريکا را در صحراي طبس تحريم کرد.

 

وي با تاکيد براينکه ملت ايران از تحريم آمريکا نمي ترسد، چرا که بالاترين تحريم را، تحريم خداوند مي داند، افزود: منتظر واقعي امام زمان(عج الله تعالي فرجه الشريف) از تحريم نمي ترسد.

 

وي همچنين با بيان اينکه منتظر امام عصر هيچگاه به غيرخداوند اميدي ندارد؛ به بخشي از حديث معراجيه اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس اين حديث، بر درب اول و دوم جهنم نوشته شده است که «هر کس به خدا اميد ببندد، سعادتمند مي شود و هر کس از خدا بترسد، امنيت او تامين مي شود و هر کس از خدا نترسد، خداوند او را از همه مي ترساند».

 

حجت الاسلام ماندگاري خداوند را معدن عزت و عظمت دانست و اضافه کرد: هنگامي که ساواک امام خميني(ره) را در سال 42 شبانه دستگير کردند، حضرت امام در ماشين به اقامه نماز شب پرداخت ولي ماموران ساواکي که همراه امام بودند، از شدت ترس مي لرزيدند.

 

وي تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران چون از خداوند ترسيده است، از هيچ کسي غير او نمي ترسد.

 

وي با بيان اينکه منتظر واقعي امام زمان(عج الله تعالي فرجه الشريف) ولايت غيرخدا را نمي پذيرد، گفت: اين منتظر هيچ گاه به غيرخدا تکيه نکرده و از کسي جز "الله" نمي ترسد.

 

عضو هيات مديره موسسه روايت سيره شهدا تکيه اقتصادي و سياسي به ظالم را ممنوع دانست و تصريح کرد: آمريکا و اسرائيل امروز منفورترين کشورهاي دنيا هستند و هيچ گاه به دنبال برقراري ارتباط با ملت ها نيستند ولي به غلط القاء مي کنند که به دنبال ارتباط سياسي سالم هستند.

 

وي در ادامه با اشاره به اينکه در ماه رجب، ماه استغفار قرار داريم، از مردم خواست براي موفقيت مسئولان در اين ماه دعا کنند.

 

حجت الاسلام ماندگاري همچنين خطاب به مسئولان گفت: اگر اميد به دشمن نظام (آمريکا) داريد و رفع مشکلات را درگرو برقراري ارتباط با اين کشور مي دانيد، درماه رجب توبه کنيد.

 

وي به واقعه صحراي طبس و شکست آمريکا در 5 ارديبهشت ماه 59 اشاره کرد و اظهار داشت: در اين واقعه بزرگ،‌ پيروزي انقلاب، هشت سال جنگ تحميلي و ... چون ملت ايران به خداوند تکيه کردند، پيروز شدند.

 

وي با اشاره به اينکه در سراسر ايران اسلامي، قبور مطهر و پاک شهيدان وجود دارد، خطاب به مردم گفت: اگر مي خواهيد بدانيد که چه کنيم که امام زمان(عج الله تعالي فرجه الشريف) ما را بپذيرد، نگاهي به سيره و راه شهدا بکنيد.

 

عضو هيات مديره موسسه روايت سيره شهدا خاطرنشان کرد: امام زمان(عج الله تعالي فرجه الشريف) از شهدا راضي هست چرا که آنها به خداوند تکيه کردند و پشت سر ولي فقيه زمان خود حرکت کردند.

 

وي مقاومت در برابر شيطان، گناه و دشمنان را يکي ديگر از وظايف منتظر امام عصر ذکر کرد و يادآور شد: متاسفانه امروزه نرخ گناه ارزان و فراوان شده است پس بايد تلاش کرد که در برابر گناه و شياطين مقاومت کنيم.

 

در ادامه دعای پرفیض ندبه توسط حاج مهدی منصوری مداح برجسته کشوری زمزمه و بصورت زنده از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.

 

پايان پيام/

 

کد خبر 453353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha