برگزاری بیش از ۱۲۰ کرسی قران کریم در سال ۹۳ در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته ۱۳۱ مورد کرسی تلاوت قرآن کریم در استان برگزار شد. 

علی محمد رضایی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تبیین فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در سال ۹۳ در استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: در مجموع بیش از ۷ هزار و ششصد و بیست نفر در سال ۹۳ در این برنامه قرآنی شرکت کردند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۳۱ مورد کرسی تلاوت قرآن کریم در استان برگزار شد. 

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: این کرسی‌های تلاوت با حضور اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان در مساجد برگزار شد. 

رضایی تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و گفتمان‌های قرآنی، تجهیز کتابخانه‌های تخصصی قرآن کریم، اعزام قاری، حافظ، داور، گروه‌های همخوانی، معلمین قرآنی به مراکز درخواستی، تشکیل مجمع اساتید قرآنی استان، تکریم از چهره‌های بر‌تر قرآنی را از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط دارالقرآن الکریم استان در سال گذشته بود. 

وی در پایان گفت: اعزام استعدادهای درخشان قرآنی به اردوهای آموزشی از دیگر فعالیت‌های صوت گرفته در سال گذشته بود که در سال گذشته ۲ مورد اعزام صورت گرفت و در مجموع ۱۴ نفر به این اردو‌ها اعزام شدند. 

رضایی برگزاری همایش‌ها و گفتمان‌های قرآنی، تجهیز کتابخانه‌های تخصصی قرآن کریم، اعزام قاری، حافظ، داور، گروه‌های همخوانی، معلمین قرآنی و ... به مراکز درخواستی، تشکیل مجمع اساتید قرآنی استان، تکریم از چهره‌های بر‌تر قرآنی را از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط دارالقرآن الکریم استان در سال گذشته اعلام کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 453577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha