15  کانون مساجد استان مرکزی پذیرای معتکفان هستند

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان مرکزی گفت: 15 کانون از کانون های مساجد استان مرکزی پذیرای معتکفان در ایام اعتکاف هستند.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اصغر(ع) و امام جواد(ع) گفت: 15 کانون فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان مرکزی پذیرای معتکفان در ایام اعتکاف هستند.

 

وی افزود: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، قرائت قرآن و ادعیه، اعمال ام داود، سخنرانی و پرسش و پاسخ از جمله برنامه های این کانون ها برای شرکت کنندگان در این مراسم معنوی است.

 

حجت السلام ذوالفقاری اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این مراسم می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات در رابطه با چگونگی برگزاری مراسم تا 26 خرداد سال جاری به کانون های مساجد برگزار کننده این مراسم مراجعه کنند.


وی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی در شهرستان اراک در دو بخش خواهران و برادران و همچنین دانش آموزان برگزار می شود، افزود: اعتکاف دانش آموزی به همت کانون شهید ستاری و مسجد شمس، کانون فرهنگی آل رسول، مسجد چهارده معصوم(ع) ویژه خواهران و کانون آل طه، مسجد امام سجاد(ع)، کانون ثامن الائمه(ع) مسجد امام رضا(ع) و کانون شهید مهدوی، مسجد امام زمان(عج) ویژه خواهران و همچنین کانون شهید محمد نبی ستاری، مسجد صاحب الزمان(عج)و کانون چهارده معصوم(ع) مسجد چهارده معصوم(ع) ویژه برادران از برگزار کنندگان مراسم در ایام البیض هستند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: اعتکاف راهی برای دور شدن از اشتغالات دنیوی و زمانی است که انسان به راز و نیاز با خدا وکسب معنویت می پردازد.

 

پایان پیام/

کد خبر 45380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha