جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی ۲۵ مردادماه سال جاری برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در ۲۵ مردادماه جاری گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۲۰ خرداد ماه است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، هادی ورشویی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم مستند و فیلم کوتاه رضوی گفت: جشنواره فیلم مستند و فیلم کوتاه رضوی از ۲۵ مردادماه جاری به مدت ۲ روز برگزار می‌شود. 


وی افزود: این جشنواره در دهه کرامت برگزار می‌شود که اخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۲۰ خردادماه جاری است و در این راستا نیز مراسم اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره نیز ۲۸ مردادماه برگزار می‌شود. 


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین با اشاره به بخش‏‏ های مسابقه‏‏ ای این جشنواره گفت: بخش داستانی کوتاه و بخش مستند کوتاه از بخش‏‏ های مسابقه‎‌‎ای این جشنواره است. 


ورشویی در پایان بیان کرد: برگزاری بخش‎‎های جنبی فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه ‏‏های تخصصی و نشست‎‎های پژوهشی، مروری بر آثار یک فیلم‎‎ساز در حوزه فیلم کوتاه از بخش‎‎های مهم جنبی جشنواره فیلم رضوی یزد است.

 

پایان پیام/

کد خبر 454096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha