اهانت به شیعه در سوالات امتحانات نهایی عربستان

یک معلم وهابی مدرسه راهنمایی قطیف عربستان با اهانتی جدید، در طراحی سوالات امتحانات نهایی، مذهب شیعه را با مذاهب الحادی دیگر برابر دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شیعیان عربستان مانند برخی دیگر از کشورهای عربی از جمله بحرین در شرایط سختی به سر می برند، آنان حتی در شهرهای شیعه نشین عربستان با سختگیریهای وهابیها مواجه هستند.
فوجیء، دانش آموز شیعه مدرسه راهنمایی الجاروریه قطیف گفت: خالد الغامدی، معلم تربیت دینی در طراحی سوالات امتحانات نهایی، شیعه و فرقه الحادی کمونیسم و ضاله قادیانیه( فرقه دست ساخته استعمار انگلیس است که برای تضعیف قدرت مسلمانان در جهان خصوصا منطقه هند و پاکستان و به منظور انحراف افکار مسلمانان و به یغما بردن منابع طبیعی آنها به وجود آمد) را با یکدیگر مساوی دانسته و از شیعه به عنوان رافضی نام برده است.
به دنبال این اقدام معلم وهابی، اولیای امور دانش آموزان به مرکز نظارت تربیتی قطیف شکایت کرده و تحقیق در این باره را خواستار شدند.
بنابرگزارش شبکه ماهواره ای«الفرات»، اولیای امور دانش آموزان این اقدام معلم وهابی در شرایط کنونی منطقه، باعث برانگیختن مسائل طائفه ای دانسته و رسیدگی به این اهانت را خواستار شدند.
پیش از این نیز، یک معلم وهابی دیگر به دانش آموز شیعه در مدرسه راهنمایی منطقه«غلیانا» اهانت کرده بود.
پایان پیام/


 

کد خبر 45687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha