پژوهش لازمه تحول حوزه های علمیه است

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام غفوری گفت: پژوهش لازمه تحول حوزه های علمیه است لذا باید طلاب به امر پژوهش اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حبیب الله غفوری، مدیر حوزه علمیه استان تهران در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: الحمدالله در جشنواره امسال شاهد رشد و گسترش کمی و کیفی آثار بودیم که نشاندهنده توجه جدی طلاب به این امر است.

 

وی با بیان اینکه پژوهش و تحقیق لازمه تحول در حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران برنامه ریزی مدون و گسترده ای برای تبیین جایگاه و اهمیت پژوهش در میان طلاب داشته است که در پنجمین جشنواره علامه حلی به وضوح مشاهده می شود.

 

مدیر حوزه علمیه استان تهران طلاب را به فراگیری روش تحقیق توصیه کرد و اظهار داشت: مسایل بسیار مهمی وجود دارد لذا ضروری است طلاب اولویت بندی نمایند و وقت خود را برای مهمترین و اساسی ترین موضوعات مصروف نمایند.

 

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به گسترش شبهات در جامعه طلاب باید از طریق پژوهش، تعمیق و تدبر در منابع عالی اسلامی پاسخگوی این شبهات باشد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 461152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha