نتایج مسابقه کتابخوانی سبک زندگی فاطمی کانونهای مساجد خراسان جنوبی اعلام شد

خبرگزاری شبستان: نتایج مسابقه کتابخوانی سبک زندگی فاطمی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) ویژه مدیران، رابطین و فعالان کانونهای مساجد خراسان جنوبی برگزار شد اعلام گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین رمضان زاهدی، مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی امروز (۱۲ خرداد) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: این مسابقه برگرفته از کتاب سبک زندگی فاطمی و با همکاری کانون فرهنگی و هنری حضرت حجت(عج الله تعالی فرجه الشریف) شهرستان بیرجند برگزار شد.

 

وی از شرکت یکهزار و 500 نفر در این مسابقه خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و 270 نفر پاسخهای صحیح را انتخاب کرده و در قرعه شرکت داده شده اند.

 

حجت الاسلام زاهدی در خصوص جوایز مسابقه کتابخوانی سبک زندگی فاطمی خاطرنشان کرد: 5 سفر به مشهد مقدس، 14 عدد لوازم خانگی و ۹ عدد کارت هدیه از جمله جوایز این مسابقه است.

 

برندگان سفر به مشهد مقدس :امید دیمی از شهرستان بیرجند- حمید مشهوری از شهرستان بشرویه، محمد بیابانی از شهرستان زیرکوه، دانیال نظری از شهرستان درمیان، محمد شاهزهی از روستای شاهرخت.

 

برندگان جایزه کارت هدیه نقدی :اکرم تیموری از شهرستان بشرویه،زهرا احمدی از شهرستان بیرجند، منصوره ایزدی از شهرستان بیرجند،  سلطان صفری از شهرستان بشرویه،مونا دباغیان از شهرستان تهران،حسین جابری از شهرستان کاشان، دینا جابری از شهرستان کاشان، فاطمه دهقانی از شهرستان بیرجند، فاطمه زهرا استانستی از شهرستان بیرجند.

 

برندگان لوازم خانگی :عارفه اعراب از شهرستان بیرجند، سیده عاطفه محمدزاده از شهرستان بیرجند، مهلا زمانی از شهرستان طبس، حسنیه صادقی از شهرستان بیرجند، فاطمه سام نژاد از شهرستان بیرجند، فاطمه تقی زاده از شهرستان بیرجند،  حلیمه محمدی از شهرستان بیرجند، تکتم شریفی از شهرستان طبس، سیدامیرجوادی از شهرستان بشرویه، مهدی سردار از شهرستان بشرویه، معصومه پارسا از شهرستان طبس،ناهید نایبی از شهرستان بیرجند، سیدمحمد(احمد) خواجوی از شهرستان بیرجند، رقیه داوودی از شهرستان سربیشه.

 

برندگان جهت دریافت جوایز خود از 16 خرداماه با دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی با شماره 05632332554 و 09120184871 تماس بگیرند.

 

پایان پیام/

کد خبر 462747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha