تلاش اصولگرایان برای ارایه لیست واحد در انتخابات/جزییات استیضاح فانی

خبرگزاری شبستان: رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از تلاش اصولگرایان برای ارایه لیست واحد در انتخابات مجلس دهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه سومین همایش روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران راجع به طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی گفت: هر استیضاحی طبق آیین نامه باید با اشکالات و انتقادات نمایندگان همراه باشد که در متن تقاضای استیضاح آقای فانی انتقادات نمایندگان آمده است.

وی اعلام کرد: در ایرادات نمایندگان مجلس به وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم مشکلات اقتصادی و معیشتی فرهنگیان است.

وی در پاسخ به سوال دیگری راجع به ساماندهی روند انتخابات روسای دانشگاهها در شورای انقلاب فرهنگی افزود: دو هفته گذشته به این نتیجه رسیدیم که کارگروهی را برای معرفی مراحل ابتدایی روسای دانشگاهها در شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب کنیم که پس از آنکه بررسی شدند روسای دانشگاهها، اگر کارگروه به اجماع رسید این موضوع به صحن شورای انقلاب فرهنگی نیاید.

وی افزود: از این طریق توانستیم به روند انتخاب روسای دانشگاهها سرعت دهیم و تعدادی از این افراد نیز تاکنون انتخاب شده اند.

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران مبنی بر اینکه ترتیب مجلس بعدی را چگونه پیش‌بینی می‌کند افزود: همه این موضوعات بستگی به انتخاب ملت ایران دارد و باید دید که آنها سرنوشتشان با انتخاب چه نمایندگانی رقم می‌زنند.

وی در مورد تلاش اصولگرایان در این انتخابات اظهار داشت: تلاش می کنیم لیست واحدی ارایه دهیم و در این زمینه ناامید نیستیم.

پایان پیام/

کد خبر 464314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha