وب سایت جدید برای دعوت انگلیسی ها به اسلام

وب سایت جدید " اسلام سخن می گوید " از سوی یک تازه مسلمان انگلیسی برای دعوت غیر مسلمانان به اسلام راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، حسن مالک ، یک تازه مسلمان انگلیسی در یک اقدام مبتکرانه وب سایت جدیدی به نام " اسلام سخن می گوید" را راه اندازی کرده است تا از طریق آن اطلاعات لازم درباره اسلام را در اختیار افرادی قرار می دهد که تمایل دارند به این دین مبین مشرف شوند.
به گفته مالک این وب سایت همچنین برای راهنمایی غیر مسلمانان انگلیسی که ساعاتی از وقت خود را به تفکر درباره اسلام می پردازند به سوالات آنان در این باره پاسخ می دهد.
یکی از اهداف مهم راه اندازی این وب سایت زدودن افکار غلط ناشی از آموزه های اشتباه درباره اسلام از ذهن غیر مسلمانان انگلیس است.
وب سایت " اسلام سخن می گوید " همچنین متون مذهبی شامل احادیث و روایات را در اختیار تازه مسلمانانی که به این متون دسترسی ندارند قرار می دهد.
دعوت کنندگان به اسلام در این وب سایت می کوشند تا اسلام را به طور کامل و درست به افرادی که می خواهند به این دین مبین مشرف شوند ارائه دهند.
بنابر گزارش جهاد واچ ، حسن مالک از همه افرادی که مایل به گسترش دین اسلام هستند تقاضا دارد تا در معرفی این وب سایت به کسانی که در شرف گرایش به اسلام هستندکوشا باشند.
تبلیغات منفی درباره اسلام و مسلمانان اذهان مردم اروپا را نسبت به این دین بدبین کرده است و به همین دلیل وجود منابعی برای ارائه اطلاعات درست درباره این لازم و ضروری به نظر می رسد.

 

کد خبر 46533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha